check it NOW!!

Monday, September 28, 2015

Roda-roda kehidupan & saat kita berada dibawah roda itu.. maka bersabarlah.. :D

Assalamualaikum....

kata suami.. HIDUP KITA NI IBARAT RODA..

pic dr en.google..

why why why en suami ckp mcm tu..

sy ditimpa 1 musibah.. 
sedih sgt.. selalu n selesa sangat selama ni berada diatas roda mybe..
ada masanya Allah letakkan saya dibawah roda itu
supaya saya tidak terus n terus leka..
positifkn saya..
MESTI !!!! positifkan diri...

Hope One day Allah makbulkan doa2 saya n family supaya
musibah itu pergi jauh2 dari kami..
dalam menghadapi dugaan ni.. must...
dekatkan diri dengan ALLAH...
Alhamdulillah.. aku redha..
bersangka baik dengan ALLAH..
aku sedang diUji... >.<

* saat sedih saya menyalahkan takdir.. 
mengapa saya.. mengapa saya suami.. 
saya sedih.. x tertanggung.. 
kata suami : "Hidup kita ni ibarat roda.. 
kadang-kadang kita diatas... 
n sekarang awk berada dibawah roda tu.. 
maka bersabarlah.. 
insyaAllah ade hikmah.."
tq en. suami.. 
sentiasa ada diasaat musibah 
yang tidak dijangka ini.. 


No comments: